سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیماران مبتلا به آکنه و آکنه و چگونه صورت خود را به درستی بشوییم

آکنه و جوش ها مشکلات پوستی است که بسیاری از جوانان ، حتی بزرگسالان را آزار می دهد ، به خصوص در تابستان ، افزایش عرق ، افزایش ترشح غدد چربی و گرما ، همراه با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ، یا استفاده از محصولات ضد آفتاب نامناسب ، باعث جوش و آکنه در افراد می شود. اخیراً ، بسیاری از خوانندگان پرسیده اند که چگونه صورت خود را برای بیماران آکنه بشویید؟

در واقع ، این یک سوال بزرگ برای ما است! شستشوی متوسط ??صورت می تواند سلولهای مرده پوست قدیمی را از استفاده عادی صورت پاک کند و همچنین می تواند به طور مستقیم زباله های متابولیکی و چسبندگی سطح پوست را از بین ببرد ، که از نظر تئوریک برای جوش و آکنه مفید است. اما اگر به طور تصادفی یک پاکسازی بیش از حد انجام شود ، لزوماً برای جوش و آکنه چیز خوبی نیست. اگر مدت طولانی بر روی آن ادامه دهید و ممکن است باعث شود دانش آموزان خود را به پوستی حساس تبدیل کنند ، نتیجه ای نخواهد داشت.

چگونه مبتلایان به آکنه و آکنه باید صورت خود را به درستی بشویند و حفظ کنند؟ در زیر مجموعه 10 پیشنهاد برای بیماران آکنه از انجمن توسعه پوست چین و آمریکا ارائه شده است. در ترکیب با تجربه کار بالینی دانشجویان ما ، می توانیم کمی اصلاح کنیم و امیدواریم که بتوانند برای همه مفید باشند!

نحوه شستن صورت و مو برای مبتلایان به آکنه

طبق آکادمی پوست آمریکا ، افراد مبتلا به آکنه پس از تعریق روزانه دو بار صورت خود را می شستند. تعریق ، به خصوص اگر از کلاه یا کلاه سخت استفاده می کنید ، می تواند باعث بدتر شدن آکنه شود ، بنابراین پس از تعریق صورت را در اسرع وقت بشویید.

اما با توجه به تجربه ما ، شستن صورت دو بار در روز با محصولات پاک کننده کافی است. در صورت تعریق می توانید صورت خود را با آب سرد بشویید ، و سپس آن را با حوله تمیز خشک کنید (آن را به سختی مالش ندهید). اگر هر بار که عرق می کنید از محصولات تمیزکننده استفاده می کنید ، واقعاً نگران تمیز کردن بیش از حد و تأثیر روی فیلم طبیعی سبوم هستید.

لطفاً هنگام شستن صورت با پاک کننده ملایم صورت ، از نوک انگشتان استفاده کنید. با استفاده از حوله صورت شخصی یا از طریق اسفنج یا سایر محصولات فن آوری شستشوی صورت ، ممکن است باعث تحریک پوست شود. سایر پیشنهادات می توانند از آب گرم یا کمی خنک برای شستن صورت استفاده کنند. آب بیش از حد گرم برای پوست بسیار تحریک کننده است ، اما همچنان باعث بدتر شدن آکنه می شود.

در مورد شامپو ، توصیه می شود که موهای خود را به طور مرتب بشویید. اگر پوست سرتان چرب است ، توصیه می شود هر روز موهای خود را بشویید. اما توصیه می شود از مواد فعال کننده سطح ملایم برای شامپوها که برای پوست سر مفید هستند استفاده کنید.

علاوه بر این ، فقط باید صورت خود را با دست بشویید. سایر محصولات گاهی اوقات نه تنها پوست شما را بیش از حد تحریک می کنند ، بلکه بسیاری از ماشین لباسشویی ها و پاک کننده های پوست نیز ضروری نیستند. اگر چیزی با سوراخ های زیاد ، مانند اسفنج ، خاک و قالب در آن پنهان شده باشد ، آن را روی صورت خود بشویید ، خوب ، قطعاً آن را نمی خواهید.

چگونه می توان جوش ها را بزرگ کرد؟

از آنجا که پوست شما با مشکلی روبرو است ، با پوست خود آرام باشید. آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند از محصولات مراقبت از پوست ملایم استفاده کنید ، از مصرف محصولات الکلی خودداری کنید و از محصولات تحریک کننده پوست مانند لوسیون ها ، لوسیون ها یا محصولاتی با عملکرد لایه بردار خودداری کنید. این روش ها باعث خشک و قرمزتر شدن پوست و بدتر شدن آکنه می شود.

برای آکنه و کراتین غیرطبیعی ، استفاده از لایه برداری فیزیکی یا شیمیایی فوق در این زمان ممکن است خودبه خودی باشد!

یک نکته دیگر برای یادآوری این است که از آفتاب دور باشید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب زیاد خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست شما آسیب می رساند. علاوه بر این ، برخی از داروهای ضد آکنه ، مانند اسید A ، پوست را نسبت به اشعه ماورا بنفش حساس تر می کند. علاوه بر این ، برخی از افراد از برخی تجهیزات ضد آفتاب در فضای بسته استفاده می کنند که باید از این موارد خودداری شود. برخی از تجهیزات خشک کن ادعا می کنند که می تواند به شما در خشک کردن عضله گندم کمک کند ، اما در واقع خطرات مرتبط را دست کم می گیرد. در حقیقت ، احتمال ابتلا به ملانومای پوستی را تا 75? افزایش می دهد!

چگونه از زخم های آکنه مراقبت کنیم؟

در صورت بروز آکنه ، باید:

خراشیدن پوست باعث بدتر شدن آکنه می شود. حتماً در مقابل میل به حفاری مقاومت کنید!

بگذارید جوش های شما به طور طبیعی خوب شوند. اگر آکنه خود را بردارید ، خراشیده یا فشار دهید ، بهبود مشکلات پوستی بیشتر طول می کشد و ما همچنان خطر ایجاد زخم آکنه یا لکه های آکنه را افزایش خواهیم داد.

دست خود را از صورت دور کنید.